Politica de retur

RETUR

Vrem sa fii multumit de produsele cumparate de la best-horeca.ro si speram ca acestea sa raspunda cerintelor tale! In cazul in care totusi ai nemultumiri legate de articolele cumparate, le poti returna catre noi.

Legislatia in vigoare prevede urmatoarele: “Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform art.9 din O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

ART. 12 mentioneaza ca produsele se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. BEST HORECA SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Plata transportului pentru retur revine in sarcina clientului.”.

Potrivit aceleași OUG, ART. 16 “Exceptari de la dreptul de retragere, produsele configurate, personalizate la solicitarea utilizatorului/ clientului nu se supun returului.”

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.

  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, impreuna cu accesoriile /cadourile si toate documentele cu care a fost livrat acel produs (dupa caz).
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele mentionate de tine in solicitarea de retur, dupa verificarea pachetului livrat de catre curier, returul va fi refuzat si expediat catre tine, suportand, de asemenea, si costul transportului.
  • Atentie! Produsele fabricate la comanda sau personalizate in mod clar la cererea clientului, nu sunt acceptate la retur.

Produse livrate cu deteriorare/piese lipsa din colet:

  • In cazul in care ai primit un produs zgariat/deteriorat/cu piese lipsa, te rugam sa ne transmiti un e-mail la adresa vanzari@best-horeca.ro.
  • In aceste situatii noi vom suporta toate costurile aferente remedierii situatiei.
  • Pentru a putea rezolva situatia fara probleme este important sa ne transmiti si poza cu produsul deteriorat ori cu piese lipsa in termen de maxim 48 ore de la primire. O poti face fie prin email fie pe whatsapp la numarul 0762.749.009.

 

Produsele achizitionate din magazin pot fi returnate sau schimbate doar in magazin, iar pentru produsele achizitionate online exista doua posibilitati pentru a le putea returna:

  1. Fizic la magazinul nostru de prezentare din Str. Depozitului 48 C, Sector 3, Bucuresti. Adu la aceasta adresa produsele, impreuna cu bonul fiscal sau factura primita. Poti solicita schimbarea lor sau returnarea contravalorii. Atentie: contravaloarea produselor nu va fi rambursata cash, ci va fi transferata intr-un cont bancar in baza IBAN-ului pe care ni-l veti comunica.
  2. Prin curier. In aceasta situatie pentru a putea returna un produs sau mai multe, te rugam sa respecti urmatorii pasi:
    a) Anunta-ne despre intentia de retur in maxim 14 zile de la data primirii coletului. Se va face doar in scris la adresa de e-mail vanzari@best-horeca.ro. In maxim 24h vei primi si confirmarea noastra.
    b) Trebuie sa ne trimiti urmatoarele informatii in e-mailul cu solicitarea de retur: nume si prenume, numar comanda, IBAN, nume titular cont bancar si nume banca.
    c) Ambaleaza produsele corespunzator, pentru a fi protejate pe durata transportului, respectand mentiunile facute mai sus. Important e ca awb-ul sa nu fie lipit direct pe ambalajul original al produsului. Nu ne asumam responsabilitatea pentru colete pe care le-ai trimis incorect ambalate si care au ajuns la noi deteriorate. Astfel de colete vor fi refuzate si returul va fi anulat.
    d) Cheama curierul la tine prin completarea unei cereri online AICI, pe FAN RETUR. Cu exceptia cazului in care este vorba de produs livrat gresit, deteriorat, defect, cu piese lipsa, returul va fi achitat de client.
    e) Dupa ce intram in posesia coletului si verificam daca produsele returnate indeplinesc conditiile mentionate mai sus, contravaloarea lor va fi transferata in contul IBAN mentionat, in cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ai transmis solicitarea de retur. Daca ai solicitat schimbul produselor, comanda de schimb se expediaza doar odata ce returul a ajuns la magazinul din Bucuresti si a fost verificat. Schimbul nu se face la curier.

Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.

Atentie:

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora care face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare care presupune taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; Taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul acestei taxe va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le utilizeze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Daca ai si alte intrebari/solicitari, te rugam sa ne scrii la adresa de e-mail: vanzari@best-horeca.ro.

Type the product you want to search for and press enter.